Rozszerza się bojkot konsumencki produktów firmy Agros Nova. Powodem jest wprowadzenie przez nią na rynek napoju pod nazwą: „Demon Energy Drink”.
Ruszyła kolejna kontrowersyjna kampania reklamowa. Zdjęcia wyzywających, niemal nagich kobiet zachęcają do zakupu napoju energetyzującego "Black". Konsumenci zaczynają protestować. Na billboardy patrzą również dzieci.
Bojkot konsumencki produktów firmy PepsiCo przyniósł efekty: potentat na rynku napojów rezygnuje z badań, prowadzonych przy pomocy linii komórkowych, wywodzących się z ludzkich embrionów.
W ich codziennym jadłospisie nie starcza miejsca na warzywa, za to każdego dnia wypijają ok. dwóch szklanek słodzonych napojów i dwa razy dziennie sięgają po słodkie oraz słone przekąski - badacze z SWPS zbadali nawyki żywieniowe polskich dzieci.
Dwaj Irańczycy zostali skazani w północno-wschodniej części swego kraju na śmierć za spożywanie, po raz kolejny, alkoholu - ogłosiły lokalne źródła sądowe, cytowane w poniedziałek przez irańską prasę.
Poznańska Kuria Metropolitalna sprzeciwiła się wykorzystaniu do celów komercyjnych nazwy „JP2" nawiązującej bezpośrednio do osoby Jana Pawła II. Wniosek o opatentowanie tej nazwy i swoich produktów złożyła poznańska spółka o nazwie „Pokolenie JP2".
Do tarnowskich diecezjan z Mielca dołączyli już m.in. Gwatemalczycy, Hiszpanie i Filipińczycy. Wspólnie zasadzili Drzewo Pamięci.
Benedykt XVI przyleci do Polski samolotem Alitalia, ale odleci maszyną PLL LOT - przypomina Życie Warszawy
Na Maryję - znak nadziei, pomagającą człowiekowi w nawróceniu do Boga wskazał Papież w rozważaniu przed modlitwą „Anioł Pański" w Lourdes.
Odpowiedzi i wyniki po XIX etapie Klasówki. Odpowiedzi do poprzednich etapów (i pliki z wynikami) znajdują się na stronie zbiorczej "Odpowiedzi". Załączony plik zawiera wyniki etapów XVII - XIX.
Śledź wypowiedzi papieża Franciszka na Twitterze.
Papieska intencja na maj.