Zdaniem wyznawców islamu reklama szwajcarskich linii lotniczych obraża ich uczucia religijne.
W ostatnich tygodniach szwajcarskie linie lotnicze „Swiss” reklamowały się billboardami z hasłem „Krzyż to atut” (na fladze Szwajcarii i w logo firmy widnieje biały krzyż). Muzułmańscy aktywiści zmusili firmę do przeprosin. Trafiały do niej listy, w których obrażeni wyznawcy islamu wiązali reklamę z rzekomą ogólnoświatową nagonką na ich religię i antyislamskim filmem „Niewinność Muzułmanów”.
- Stwierdzenie „krzyż to atut” nawiązuje do popularnej w Szwajcarii gry karcianej jassen – powiedziała rzeczniczka prasowa „Swiss” Myriam Ziesack. – Nasza reklama nie jest wypowiedzią religijną ani polityczną. Jeśli mimo to ktoś poczuł się nią urażony, bardzo tego żałujemy – stwierdziła.
Papież kontynuuje tradycję zapoczątkowaną przez swoich poprzedników.
Papież rozmawiał wieczorem w Castel Gandolfo z dziennikarzami.
Ojciec Święty wyraził uznanie wobec tych, którzy podejmują tę posługę.
Aby przywódcy narodów byli wolni od pokusy wykorzystywania bogactwa przeciw człowiekowi.
„Jakość życia ludzkiego nie zależy od osiągnięć. Jakość naszego życia zależy od miłości”.
Znajduje się ona w Pałacu Apostolskim, w miejscu dawnej Auli Synodalnej.