Szukany tag:
uporządkuj wyniki:
Od najnowszego do najstarszego | Od najstarszego do najnowszego »
Wyszukujesz w serwisie papiez.wiara.pl
wyszukaj we wszystkich serwisach wiara.pl » | wybierz inny serwis »
Ruszyła kolejna kontrowersyjna kampania reklamowa. Zdjęcia wyzywających, niemal nagich kobiet zachęcają do zakupu napoju energetyzującego "Black". Konsumenci zaczynają protestować. Na billboardy patrzą również dzieci.
Rozszerza się bojkot konsumencki produktów firmy Agros Nova. Powodem jest wprowadzenie przez nią na rynek napoju pod nazwą: „Demon Energy Drink”.
Bojkot konsumencki produktów firmy PepsiCo przyniósł efekty: potentat na rynku napojów rezygnuje z badań, prowadzonych przy pomocy linii komórkowych, wywodzących się z ludzkich embrionów.
Podana wczoraj w naszym serwisie informacja o bojkocie produktów PepsiCo. wzbudziła kontrowersje.
Chrześcijanie w Wielkiej Brytanii postanowili bojkotować sklepy Tesco.Do inicjatywy doszło po zapowiedzi jednego z członków kierownictwa firmy, Nicka Lanselya, że będzie zwalczał „złych” chrześcijan, którzy sprzeciwiają się tzw. „małżeństwom jednopłciowym”.
Śledź wypowiedzi papieża Franciszka na Twitterze.
Papieska intencja na maj.