Amerykanin Greg Burke został doradcą medialnym Watykanu. Jego zadaniem jest wypracowanie strategii komunikacyjnej i zapobieganie „strzałom do własnej bramki”.
Advisor sekretariatu stanu ds. środków przekazu – tak dość tajemniczo brzmi oficjalna nazwa nowego stanowiska utworzonego w Watykanie i powierzonego Gregowi Burke’owi. Kryje ona w sobie historyczną jak na Watykan decyzję o konieczności posiadania człowieka, który nie tylko będzie „dawał twarz” w mediach, ale, co ważniejsze, wypracuje strategię i politykę komunikacyjną Stolicy Apostolskiej. – Jego zadaniem będzie integrowanie przepływu informacji w pracach Sekretariatu Stanu, a także współpraca z biurem prasowym i innymi watykańskimi instytucjami medialnymi – podkreśla watykański rzecznik ks. Federico Lombardi.
Dostępna jest część treści. Chcesz więcej?
Zaloguj się i rozpocznij subskrypcję.
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.
aktualna ocena | |
głosujących | |
Ocena |
bardzo słabe |
słabe |
średnie |
dobre |
super |
To dlatego codziennie trzeba "zasiewać ziarna pokoju" - podkreślił.
Pisze papież Franciszek w przedmowie do nowego studium na temat św. Piusa X.
Nienarodzone dziecko jest zawsze słabsze, nie może mówić za siebie i nie może niczego żądać.
Franciszek zatwierdził trzy dekrety Dykasterii Spraw Kanonizacyjnych.